måndag 2 maj 2011

Total Black Out

Jag sitter i mitt stökiga vardagsrum och packar traderapaket. 1000 kr håvade jag in i helgen och det är jag nöjd med. Under tiden så har jag tvn på och nyss började Total black out på kanal 5.

Jag har inte sett det förrän nu. Såå roligt! Jag skrattar så jag håller kissa på mig. Dottern som redan hade lagt sig kom nerspringandes och undrade vad jag tittar på. Hon skrattar också så hon kiknar, så hon får vara uppe och se programmet.

Vårt kök är inplastat så idag fick vi äta ute. Inte på uteplatsen för det är för kallt och ingen mat kan komma från vårt kök. Så vi var på pizzerian och käkade kebab.

Jag försökte resonera med mina elever idag som fortfarande inte accepterade att de inte klarade av sitt SFI-prov i onsdags. Men efter dagens genomgång förstod alla utom en som fortfarande är riktigt otrevlig. Det är mitt fel att inte han har klara sig. Han ska gå till rektorn och tala om hur dålig jag är.

Inga kommentarer: