söndag 27 februari 2011

Alla samlade igen

Nu har tonåringarna som varit i Stockholm kommit hem. De har haft underbara dagar och vågade ta sig runt i storstan själv. Mycket shopping, Naturhistoriska museet med Cosmonova och skyliften på Globen är något av deras utflykter. De har också fått goda middagar hos mormor och morfar S och spelat spel varje kväll. Det kom hem två mycket glada ungdomar.

De flög med Norwegian, ett alldeles nytt plan med ny teknisk utrustning så de kunde vara ute i cyberrymden där uppe i det blå.

Idag har vi mest gjort ingenting. Dottern invigde sin nya cykel och cyklade till kompisen Tilda och var med henne hela eftermiddagen.

Mannen ska på kurs hela nästa vecka så han har mest förberett sig med packning och fixat lite annat.

Jag har bestämt mig för att vara hemma någon dag till. Jag lyssnar på mig själv och försöker hejda vulkanutbrott i min kropp. Jag försöker få lugnet tillbaka i min själ och ska bara ta hand om mig själv i några dagar till. Hoppas det räcker.

Inga kommentarer: