lördag 13 november 2010

Lördag, två veckor före 1 advent


Jag har varit dålig på att uppdatera denna veckan. Mycket har hänt men det är av så privat karaktär att jag inte kunnat dela med mig.

Jag är ganska urlakad denna helg, såsom mannen och jag antar att barnen också är påverkade. Vi går igenom en jobbig fas och det tär på oss.

Jag och mannen orkade inte med varandra idag, så vi pratar inte med varandra idag. Vi tränade samtidigt men mannen stannade kvar länge till, eller vart han tog vägen, han ville inte åka med mig.

Det är väl så det blir när det pyser över men jag hade sett fram emot en bra helg alla tillsammans och att vi skulle ha hunnit med att titta på mobiler till grabbarna och checka upp nya abonnemang. Vi har 3 för tillfället men jag har knappt någon täckning på 3 hemma, så jobbigt. I morgon kan vi inte för allt är stängt, vardagskvällarna är körda och nästa helg är inte jag hemma.

Mest jobbigt blir det för ysonen eftersom jag har lyckats att tvätta hans mobil i torsdags. Jag vet! Jag borde ha lärt mig! Blev stressad för att jag skulle hinna med 3 maskiner innan tvättstugan stängde strömmen. Vår egna maskin la av i söndagsnatt. Igår kom elektrikern hit och konstaterade att den maskinen hade gjort sitt, så nu har vi fått en ny tvättmaskin. Härligt!

I kväll blir det en myskväll med Wii, jag och mina 3 barn. Mannen gick och la sig klockan 18 och flickvännen är hemma hos sig och firar sin styvpappa.

Inga kommentarer: