söndag 10 oktober 2010

Queen

Helgen rusar fram, men annat var det igår. Då stog vi i kö i nästan 4 timmar. Det gick lååångsamt.

Jag och Helena åkte hemifrån klockan 8 och det gick snabbt att köra till Ullared. Väl framme fick vi leta parkeringsplats i 30 minuter och fick en plats vis en sjö utanför området, den sista. Vi såg ju att köerna var långa så vi gjorde ett besök på Panduro Outlet. Naturligtvis kunde vi inte låta bli att handla lite.

Väl i kön för att komma in i varuhuset tog jag en avstickare till NetonNet och handlade en dyr räknare till sonen som måste ha den i skolan.

Det tog 1 timme och 50 minuter att få komma in i varuhuset. Nu hade vi 5 timmar på oss att handla. Jag handlade kläder till alla barnen, 12 tröjor, 4 hoodar, 2 koftor, 28 par strumpor, 9 kalsonger, 5 mössor, 3 halsdukar, 1 skidset och 7 par vantar. Så nu ska de väl klara vintern.

Vi stod i kö i nästan 2 timmar bara för att få betala. De stängde klockan 17 men när vi kom ut 19,10 var det fortfarande massor med folk i kassaköerna.

Barnen blev glada för alla sina kläder när jag kom hem. Jag var trött och lade mig nästan direkt.

Idag har jag simmat 1 timme och bastat länge. Härligt!

Idag ska jag och mannen till och se/lyssna på Queen.. Ja alltså showen med Queenlåtarna.

Inga kommentarer: