fredag 1 oktober 2010

och så var det fredag igen..

Igår var dottern hemma för hon mår inte riktigt bra. Hon säger att hon känner sig illamående hela tiden och äter därför pyttelite. Jag tror att det är psykosomatiskt för det finns en kille i klassen som sparkas, slåss och kastar saker i vredesutbrott ofta och utan förvarning. Han verkar vara förtjust i dottern men det visar sig med slag och annat. Hon känner sig inte helt trygg just nu. Vi har pratat med rektorn och de jobbar på det på skolan.

Igår när jag var hemma hann jag baka bröd, chokladmuffins och äpplekanelmuffins som åkte in i frysen. Jag hann också att veckohandla och simma inom tiden som jag skulle varit på jobbet.

Mannen kom hem från Stockholm så vi åkte alla 3 till simhallen. Dottern simmade med oss och tog årets simborgarmärke. Så stolta vi var allihop.

Idag var mannen med dottern hela dagen i skolan. Medan jag var i min skola. Fredagar är bäst. Jag har bara 3 lektioner mellan 8-11 sedan kan jag åka när jag vill, när jag känner att jag har måndagen under kontroll.

Idag har varit och tränat styrka idag. Det var riktigt skönt! Äntligen är träningsverken över efter tisdagens hårda pass.

Nu har vi tänt stearinljus och tittar på Dobbidoo. MYS!

Inga kommentarer: