måndag 25 oktober 2010

måndag

Trött och slö känner jag mig. Kanske för att jag vet att om 1 vecka är jag ledig och undermedvetet varvar ner.

Igår var hela familjen i skogen och gick och det regnade, men det var ändå skönt att komma ut. Mannen stack ändå och tränade. Han har tränat som en galning nu i 1 vecka medan jag har varit slöare.

Igår kväll var jag hos C och vips så hade 5 timmar bara sprungit iväg. Det hände en hel del när vi pratade. Det kom en hel del besökare som vi fick schasa ut. Så tydligt har jag aldrig sett andar förut.

Idag har jag mest förberett en massa till veckan, hjälpt elever i studieverkstaden, bytt jeansen som var för små för yngsta sonen och hämtat de nya jeansen som blivit upplagda till äldsta sonen, varit på VC men yngsta sonen som trodde han hade fått ögoninflammation men det var det inte som tur vad och nu landat i soffan.

ADHD utredningen för äldsta sonen har också satt igång. Hoppas vi hinner långt innan han fyller 18 i januari och inte tillhör BUP längre. Sonen verkar inte så avig längre utan förstår att han behöver utredas. Moget!

Om en vecka packar jag och dottern för då ska vi till mamma/mormor i Huvudstaden. Längtar!

Inga kommentarer: