måndag 31 maj 2010

snart börjar jobbet igen

I morgon sätter det igång igen. Klockan 8.10 ska jag vara förberedd och ha 2 lektioner planerade. Det är lite knivigt för jag har ju inte träffat mina elever på 7 månader och jag har ingen aning om var de befinner sig i sin språkutveckling. Jag pratade med min chef idag om detta och han verkar inte förstå att det kan bli ett problem, dessutom la han på mig en hel del per telefon idag som jag "bara" skulle titta på i morgon.... Han förstår ingenting.... suck!

Så nu sitter jag här och förbereder mig på att inget är färdig vad gäller betygsättningen. Phu, svårt att ge dem betyg när jag inte varit med på tåget...Det betyder att ta läsa ikapp massor...

Det känns väldigt konstigt att bara slängas in i verksamheten igen. Overkligt på något sätt. Dessutom sitter det min vikarie på min arbetsplats. Tja, allt går ju om man bara vill.

Nu är det bara 2 veckor och 5 dagar tills vi är i Spanien.

1 kommentar:

Madde sa...

Hoppas allt har gått bra på jobbet....... håll ut snart är det semester.....kram Madde