måndag 3 maj 2010

Festlig helg.

I fredags var vi som vanligt hos våra kära vänner P och M. Vi bjöds på årets första grillning och goda tillbehör. Vi satt ute ett tag men efter maten blev det för kallt och då gick alla in.

Vi hade en mycket kul kväll med prat, skratt, sångtävlingar och dansuppvisning. Vid midnatt gick vi hem.

Lördagen var festdag igen. Då var vi och firade M som fyllt 50. Det var såå trevligt. Det var länge sedan jag skrattade så mycket som då (skulle vara på spexet tidigare i veckan då). Jag är så tacksam över att få vara med mina kära vänner denna helg, att jag har så fina vänner och att vi finns till för varandra.

Igår tog vi det bara lugnt i det fina vädret och på vår fina uteplats. Vindskydden ska göras lite bättre så vi väntar till nästa helg med att flytta ut utemöblerna.

Nu är det måndag igen och det är vardag. Dags att ta itu med vardagsbestyr.

1 kommentar:

AnnaSv sa...

Åh, så gott med grillat! Och goda vänner ska man vara rädd om, härligt att du har flera sådana omkring dig! Jag är övertygad om att du är en jättefin vän tillbaka!

Kram,
AnnaSv