söndag 23 maj 2010

Bakat


3 nya bröd till frukost. Vill ni ha receptet titta HÄR.

Idag har det varit en lugn dag efter gårdagens karnevalsfest. Jag hade tänkt att sola idag men sådant väder blev det inte. I stället kom utemöblerna på plats.

Mannen har suttit hela eftermiddag och kväll med yngsta sonen och hjälpt honom med strukturen på en stor SO-uppgift som han inte börjat med i tid. Under tiden bakade jag. Men jag och sonens flickvän hann med att gå 2 timmar och shoppa i stora köpcentrat också. Jag fyndade en hel del till dottern.

Vi grillade i kväll men fick sitta inne och äta. Goda hamburgare blev det och vi kommer definitivt att baka brödet fler gånger. Det blev mycket gott!

2 kommentarer:

AnnaSv sa...

Dina bröd ser så goda ut! Har du en speciell "assistent" eller hur blandar du degen?

malin sa...

Anna; jag har en gammal bosch-assistent som har servat mig i 25 år nu.