söndag 21 mars 2010



Dagen har varit intensiv och jag har tagit i lite för mycket, så nu ska jag bara vila. Men först ska vi äta som vi gör ofta, kyckling, potatisklyftor, morötter och lök i ugn och karl-johansvampsås till. Efter maten ska vi njuta av kärleksmums.

Idag vaknade jag av härlig vårsol som lyste upp hela sovrummet. Underbart! Mannen hade redan dukat fram god frukost och när vi satt vid bordet kom snart dottern ner och inte långt efter yngsta sonen med flickvän. Vi hade låång frukost och trevligt prat.

Sedan bestämde vi oss för att åka till stora köpcentret. Jag köpte en fin vårjacka! Inte planerat med nödvändigt. Känner mig jätteglad! Den har jag fått av min mamma av pengar jag fick förra året som jag skulle använda till mig själv. Tack mamma! Dottern hade fått presentkort av A, K och E på H&M så hon köpte en sommarklänning med matchande hårassociar och ändå har hon mer pengar kvar till när det har kommit mer sommarkläder.

Mannen fyndade 2 böcker på bokrean och sonen och flickvännen shoppade också kläder.

Hemma igen bakade jag 3 limpor, en långpanna kärleksmums och fixade middagen. Nu ska vi äta sedan ska jag VILA.

Inga kommentarer: