tisdag 2 mars 2010

1 år

Idag fyller lilla A 1år. Bilden är från julafton när hon inviger sin nya fåtölj. A är en go och glad liten tjej som hoppar fram på rumpan. En bestämd tjej som gör allt på sitt sätt. Hon börjar förstå vad man säger till henne och alla människor benämns "babba". På söndag ska hon firas med hela släkten med tårtkalas.

Igår var jag på första terapisamtalet. Det kändes mycket bra. Terapeuten kändes helt rätt. Vi hann inte så jättemycket denna första gång, utan mest presentation och vad denna behandling ska kunna ge. Nu ska jag få verktyg till att agera om och lära mig förstå mina reaktioner. Jag har 10 gånger på mig att bli bra. Till nästa vecka ska jag ha gjort min tidslinje och så ska jag skriva dagbok varje dag.

Idag ska vi träffa skolpsykologen och få reda på vad testerna sonen gjorde ger för resultat.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Men så SÖT!!!!!!!! Hälsa! Kram Maria