fredag 15 januari 2010

Mera sjukskriven

Igår var jag med svägerskan på bio och såg Did You Hear About The Morgans. En rolig och söt komedi med Hugh Grant och Jessica Parker. Helt förutsägbar men ändå trevlig. Det är många filmer nu som jag vill se. Kanske går mannen och jag på bio på söndag, han vill gärna se Snabba cash.

Idag har jag varit hos min läkare och jag fick göra ett nytt självskattningsstest. Depressionen tar fortfarande för hårt tag om mig, så nu ska jag prova en ny medicin och så står jag på väntelista till en KBT-terapeut. Till en början med blev jag sjukskriven till den 1/2 och så får vi se vad som händer därefter.

Jag tog en skön promenad idag också. Vädret är visserligen grått men det var behagliga -2 grader och alldeles vindstilla.

Mannen har ställt ner strykkorgen i vardagsrummet. Jag förstår piken. Få se om jag orkar.

Inga kommentarer: