lördag 2 januari 2010

Börjar komma igång igen...

Idag fyller min kära, goa och fina vän P 40 år. Vi har nu känt varandra i 17år och redan för första stund har hon betytt mycket för mig.

Hon förstår alltid hur jag känner det, tänker och när jag behöver stöd. Hon har ett stort hjärta som finns till för såå många i hennes omgivning. Hon tänker alltid positivt och tvekar aldrig på sina vänners förmågor.

Hon är snygg, social och en mycket fin mamma. Hon är en duktig sjuksköterska.

Hon är min vän!


Jag är så glad idag. Jag har energi idag. Jag har varit och tränat. Det var hemskt jobbigt att komma igång igen men det var också skönt och jag är stolt över mig själv och min man att vi tog oss kragen och gick dit och svettades lite.

Yngsta sonen är kär och det är dottern också, i samma tjej!

1 kommentar:

AnnaSv sa...

Härligt med fina vänner! Sådana ska man vara rädd om! =)

Vad duktigt av er att gå iväg och träna, sådant behövs också. Och goda vänner! ;)

Kram,
AnnaSv