fredag 29 januari 2010

äntligen fredag

Åh så skönt att det är fredag! Fastän jag är hemma alla dagar så är det ändå speciellt med fredag. Framförallt efter denna veckan, som har varit en verklig prövning. Nu har vi städat och renbäddat överallt.

Jag var hos doktorn idag och han konstaterade att jag var sjukare än han hade trott! I veckan trodde han att en terapeut skulle höra av sig till mig och så tog han en del blodprover för att utesluta hormonrubbningar eller lågt blodsocker eftersom jag är så trött. Men vi är båda överens om att det nog "bara" är depressionen som spökar. Han sjukskrev mig hela februari.

Ikväll blir det en lugn kväll bara hemma i soffan och ramlösa till det.

1 kommentar:

AnnaSv sa...

Skönt att du är sjukskriven hela februari ut. Då hinner du kanske prata några gånger med en terapeut. Är det kbt?

Ta hand om dig och ha en trevlig helg!

Många, många kramar!