måndag 21 december 2009

vit måndag

fotot lånat av grannen

Inte ofta vi har sådant här vinterlandskap på vår gård. Dottern och grannpojken stortrivs och är mer ute än inne. Härligt! Hoppas det får stanna kvar över jullovet sedan kan det bli vår :).

Nu är alla julklappar inhandlade. Så skönt!

Alla Grey´s Anatomi-delarna är slut men jag får en ny box, säsong 5 i brevlådan idag eller i morgon i bästa fall. Sedan får jag väl be grabbarna ladda ner och säsong 6 till mig så jag är i kapp när tv sänder säsong 7. Om det kommer en 7:de säsong.

Stresshormonerna är många och aktiva i min kropp. Det rusar i kroppen hela tiden och jag svettas, ryter och är ofokuserad hela tiden. Fast egentligen har jag allt under kontroll. Jag "släpper" massor med måsten och såbrukarvihadet-saker och lägger en mycket låg ribba, ändå brusar det i kroppen.

Men idag ska jag och dottern baka vörtbröd, pepparkakor har vi strukit på listan men vi kanske gör någon annan småkaka.

Inga kommentarer: