lördag 5 december 2009

I dag är det fart på gubben :)

Jag var på en mycket trevlig middag hos min gamla reskamrat M. Vi åkte jorden runt tillsammans i 7 månader. Det blev mycket god mat och gott vin, man kunde få irish coffee också om man ville men det avstod jag ifrån. Det tycker jag inte om. Mannen kom och hämtade mig och svägerskan 1.30.

Idag städar mannen. Han har tagit in alla utemöbler i vårt extragarage och tvättat alla mattorna. Jag är full av beundran av hans energi.

Jag var i det stora köpcentret och tänkte handla en julklapp till dottern i leksaksaffären, men det fanns inte. Jobbigt! Nu måste vi det gigantiska leksaksaffären i grannstaden. Suck!

Snart ska vi till en outlet och se om vi hittar jeans, rock och tjockröja till äldsta sonen.

Ikväl ska till grannen på pizza, rödvin och lördagsmys. Så himla trevligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så roligt att läsa din blogg. Speciellt när det händer roliga saker. Jag var på Blåkullas glöggkväll i går. 15 tjejer vi hade jättetrevligt. Kan skratta för mig sjäv i dag när jag tänker på kvällen. Det är lycka. Samt att Bertil känner sig bättre.Kram