onsdag 11 november 2009

sjuklingar

I dag är dottern hemma. Ont i halsen. Så då blir det mys i soffan hela dagen med dator, tv och böcker.

Ikväll ska jag gå på bio. Det är en sådan sak som jag tycker är kul och jag har fått order på att göra roliga saker ändå känner jag mig oerhört stressad över att jag har en sak att göra idag. Jag oroar mig för att jag ska missa det eftersom jag glömmer hela tiden. Knepigt! Så himla korkad jag har blivit.

Läsa tycker jag om men jag kan inte koncentrera mig så det blir max veckotidningar. Baka och laga mat är sådant som jag gör utan att tänka men nuförtiden är det världens fokus för att komma ihåg att lägga i nötfärsen när man gör köttfärssås.

Äldsta sonen har utvecklingssamtal i morgon det stressar mig oerhört. Jag orkar inte gå dit.

Inga kommentarer: