fredag 13 november 2009

fredag....

När det är fredag ska det städas, handlas och fixas till fredagsmys.

Blir så trött. Få se hur mycket som blir gjort...

I går var det en mycket bra dag. Jag hade inga måsten och mådde faktiskt rätt bra. Pappa ringde och lät "som vanligt" glad och pigg. Så bra det kändes. Mannen gick på sonens utvecklingssamtal och det var bara positivt. Skönt, jag hade väntat mig det värsta. Jag var med dottern på hennes första utvecklingssamtal och det var också bara positivt, henne kan man lita på.

Idag har jag ont i hela kroppen, ont i musklerna. Känns som jag har legat och spänt mig hela natten. Hjärtat slår så snabbt och det brusar i hela kroppen. Kanske för att morgonen blev så jobbig. Mannen gör allt vad han kan för att ungdomarna ska komma upp och komma i tid en jag stressar upp mig för att de bara nonchalerar sin pappa. De kommer iväg precis på marginalen men då är jag helt mentalt slut när de väl är ute.

Inga kommentarer: