onsdag 14 oktober 2009

Frostigt

Nu har det blivit kallt hos oss också. Ingen snö som väl är men frost. Brrr

Sitter på jobbet och försöker få någonting gjort. Jag har en hel hög med uppsatser som väntar på att bli rättade. Tyvärr blir de inte det av sig själva.

I dag känner jag mig inte så pigg. Trött efter en natt med dålig sömn och troligen därför har jag hemsk huvudvärk. Plötsliga yrselattacker kommer över mig och jag får inte igång mig. Hoppas inte att jag håller på att bli sjuk.

Känner att jag är inne i en svacka just nu och har därför inte uppdaterat bloggen så flitigt som sig bör. Men förhoppningsvis kommer jag igång snart igen.

2 kommentarer:

Helena sa...

Hoppas att du känner dig bättre snart!!
Kram

Anonym sa...

Minns du när vi rättade uppsatser på Stockholmsbussen, det var kul! Jag kan rätta en hög till dig :)

Kram H