måndag 1 juni 2009

Annandag pingst

Det kändes hårt att gå upp tidigt i morse efter en fullspäckad trevlig helg i Jönköping. Sommar och sol och alla njöt i fulla drag.

Vi har det alltid så trevligt. Alla kusiner i alla åldrar har så kul ihop och vi vuxna bara mår så bra ihop.

Vi kom fram efter en seg resa till Jönköping i fredagskväll vid 21-tiden. Maten stod på bordet och vi festade på god lax, sallad och vitt vin. Jag önskade mig en bekymmersfri lördag i solen och det fick jag. Min kära svägrska passade upp hela dagen. Vi grillade på kvällen och landade framför Robinson. Mera snack innan vi stöp i sängen. I går blev vi bjudna på lunch av svärfar, fläskfilé och potatiskaka. Jättegott! Mera sol i trädgården och hamburgare innan vi for hem efter 18.

Mina barn uppvaktade mig med två nya solstolar och så fick jag en mugg där det stod världens bästa mamma. Hoppas jag kan använda stolarna mycket i sommar!

Idag är alla trötta och skulle gärna vilja ha en ledig annandag pings idag.

Inga kommentarer: