måndag 11 maj 2009

VAB

Idag är jag hemma med dottern. Hon är förkyld med grönt snor. Ingen feber men hon blir lätt trött och grinig, därför är hon hemma. Idag sov hon till 10.15 och då hann jag samla ihop alla traderakunders data. Jag packade paket i 2 timmar och sedan mejlade jag vidare till alla som handlat av mig. Phu! Nu väntar jag bara på att pengarna rullar in så jag kan handla doppresent till mitt nästa lilla Gudbarn/fadderbarn. Hon ska döpas nästa torsdag.

Äldsta sonen lagade middag ikväll. Gott!

Jag och dottern ska vara hemma i morgon med. Kanske jag fixar uteplatsen då. Mannen ska vara ledig på onsdag och fredag, bara för att han vill vara hemma och pyssla i lugn och ro. Han mår inte helt hundra ännu efter rosfebern. Han behöver ladda för han ska köra till Jönköping tor 3 helger på raken nu. Till helgen ska han upp till Värmland med mellanlandning i Jönköping för att hämta min gamla moster och morbror som ska komma till oss en vecka. Helgen därpå ska han samma runda men då för att köra hem min moster och morbror och helgen därpå ska vi till kära svägerskan med familj i Jönköping för att umgås och ha trevligt. Fast då kan ju jag köra fram och tillbaka.

Inga kommentarer: