onsdag 20 maj 2009

mittiveckanuppdatering

Sista arbetsdagen denna vecka. Skönt.

Vi har det mysigt med moster och morbror som verkar ha aklimatiserat sig riktigt bra hos oss. Trevligt att komma hem på eftermiddagarna och få nygjort kaffe och njuta av en eftermiddag med dem. Idag är dottern hemma och underhåller dem också.

I går var jag och min moster på stora shoppingcentret och handlade. Jag handlade doppresent till min lilla guddotter/brorsdotter och min moster shoppade 5 toppar, 3 behåar och strumbyxor. Vi var så nöjda efter den turen. Dottern var med men stannade bara i leksaksaffären och drömde sig bort bland leksakerna.

Mannen är i Tyskland i går och idag. Hoppas han köper lite gott i bordershop innan han kommer hem. Xantén är slut....

Idag har jag fått reda på att jag ska flytta igen på jobbet. Ner en våning, till ett mycket trängre rum. Suck! Men det är åtminstone trevligt folk där. Så det blir att packa ner för att packa upp allat igen i juni. Detta är min åtonde gång på 10.5 år som jag flyttar. Tröttsamt!

2 kommentarer:

Helena sa...

Kan de aldrig bestämma sig på jobbet????
Xanté är gott, njut av den!!!
Hälsa din underbara mamma B från mig och tacka än en gång för omtanken!! Sen värmde!!!
Ha en bra helg!
Kram

AnnaSv sa...

Vad jobbigt att behöva flytta på jobbet! Lycka till med det!

Hoppas ni har en härlig helg nu!

Kram,
AnnaSv