lördag 7 mars 2009

snart midnatt

Jag tänkte bjuda på fina bebisbilder men kameran ligger där nere och jag orkat inte hämta dem. De kommer i morgon...

Vår fredagkväll blev jätteskön. Jag och dottern vrålstädade hela lägenheten och lagade till god kycklinggryta till middag.

Klockan 21.15 åkte vi 0ch hämtade mannen på stationen. Skönt att han är hemma!

Idag har jag och mannen njutit av att inte städa. Vi åkte och tränade för första gången på Nautilus. Vi hade bokat en instruktör. Han var jättebra!

Jag cyklade 30 minuter och tränade många muskler i kroppen. Undrar hur kroppen känner sig i morgon. Vi hade jättekul och jag ser fram emot nästa pass på onsdag.

Efter träningen åkte vi till min bror och hans familj och tittade på lilla flickkusinen. Hon är så söt! Man skulle kunna bli beroende av henne. Tur att jag känner mig färdig med barn annars hade jag kanske pockat på med en till.

I kväll var vännen A hos oss på middag. Spenat och lax till pasta. Vitt vin! Melodifestival!

Sedan kom ett gäng till äldsta sonen och de tog över vardagsrummet så mannen och jag kollade på Patrik 1,5 i sonens rum. Filmen var mycket mer allvarlig än vad jag hade trott. Bra och lite sorglig här och där. Är vi medmänniskor så hemska?

Nu kom yngsta sonen hem med en kompis och de vill gå och lägga sig... Sov gott!

Inga kommentarer: