söndag 15 mars 2009

Sköna söndag!


Vår i luften och härlig söndag.

Jag ska sälja min motionscykel som står hemma i vardagsrummet. Det känns som den gör mer nytta hemma hos någon annan. Jag cyklar ju på gymet och kommer sällan till skott hemma. Jag hoppas på att mina hälsporrar läker snart så jag kan promenera de dagar jag inte är på gymet.

Dotterns bästa kompis föräldrar var också på gymet idag när vi var där. Kul! Synd att vi inte kan umgås med varandra där. Alla jagar sina maskiner för att bygga sina muskler....

Vi hann med en stund hos brorsan också och gosade med lilla kusinen. Hon sov mest hela tiden men vaknade till när hon fick på sig sin första klänning. Så söt! Dotterns kompis F var också med och beundrade lilla flickan.

Dagens middag; kycklingklubba och grönsaker och potatis i ugn (det har blivit vår favorit, så smidigt att bara lägga allt på plåten och ugnssteka det tills allt är färdigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har tänkt att köpa en motionscykel många gånger men kommit fram till att det nog skulle bli en dyr torkställning eller så. =)