måndag 2 mars 2009

Jag har blivit faster

I morse tidigt föddes en liten flicka på ca 3000 gr och 47 cm lång hemma i köket men min bror som barnmorska. (Nej det var inte planerat att vara hemmaförlossning).

Allt gick mycket bra och min svägerska fick åka ambulans in till KK med sin lilla dotter.

I morse innan jobb och dagis stack jag och dottern dit och tittade på det lilla underverket. Så söt! Pappan stolt som en tupp och mamman var otroligt pigg. De åker nog hem och lägger sig i eftermiddag.

Återkommer med bilder när jag har några.

Vilken bra start denna vecka!

(Mannen sov i Budapest denna natt och är förhoppningsvis i Montenegro senare idag)

3 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Men oj Tur att allt gick bra!!! Tror jag att papap var stolt när han t o m fick va barnmorska, nu rinner tårarna på mig. Kram och hälsa från oss!!!

Linda sa...

Vad roligt att du har blivit faster! Grattis!! :-)

Oj, häftigt att föda hemma i köket! Skönt iallafall att allt gick bra!

kram Linda

Josefin sa...

Tack för den fina hälsningen!
Vad fantastiskt roligt att bli faster!
Hoppas att sonen har hämtat sig... Inte roligt!

Kram Jossan