måndag 19 januari 2009

så har denna vecka börjat...

Dottern leker med grannbarnen


Nu är jag igång på riktigt med vardag, lektioner, brottning, tider som ska passas och allt annat som hör vardagen till.
Måndagar innebär många konferenser på jobbet. Jag har jobbat i 10 på samma skola och jag tycker att vi har pratat samma saker på alla konferenser. Meningslöst!
Var tredje måndag får jag massage på jobbet och idag var det dags igen. Jag har en öm höft och idag masserade hon där jättemycket. ONT! Därefter blev jag mycket konstig. Jag blev alldeles yr, illamående och täppt i näsan. Massören sa att det berodde på slaggprodukterna lossnade i kroppen (Hur äckligt låter inte det?). Så har aldrig mått tidigare gånger. Men 2 timmar senare mådde jag bra igen.
Vägningen gick sådär, 3 hg ner, totalt 7,1 kg mindre. Få se om jag får igång viktminskningen nu när jag ska cykla lite om dagarna.
Hemma hämtade jag dottern och körde henne till brottningen. Jag hade rättningsarbete med mig och satt och rättade. Äldsta sonen gjorde jättegod köttfärssoppa till middag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeans och pyjamaströja....Måste vara mannen som klätt på när jag varit på jobbet...

Fotograferande Maria sa...

Var körde du dottern? till dottern?! hm,,, Nu var det visst jag som gjorde rättingsarbete. Kram Maria