lördag 17 januari 2009

Min första award!

Så glad! Tack Maria för min fina utmärkelse!

Jag skickar tillbaka den till Maria för att hon ärligt och trevligt delar med sig av sitt liv och sin familj. Det är extratrevligt för oss som bor en bit ifrån att få uppdatera er hos oss.

Jag skickar också en award till AnnaSv, som jag nyss lärt känna. Med värme, humor och öppenhjärtligt delar hon med sig av sin familj. Jag får glädjas av att få en inblick i hennes liv som trebarnsmamma, lärare och kvinna med erfarenhet av interkultur.

Jag skickar också en award till Linda, som inte vet vem jag är men jag läser hennes blogg varje dag. Dels för att hon uppdaterar varje dag och tar superfina bilder och dels för att hon berättar om sin vardag som mamma med två fina pojkar på ett okomplicerat och ärligt sätt.

1 kommentar:

Linda sa...

Åh, tack gulliga du! :-) Vad roligt att du är inne och läser på min blogg. Jag är inne emellanåt på din fina och trevliga blogg också (fast har varit dålig på att kommentera).

kram Linda