fredag 19 december 2008

Utmanad!

Jag har blivir utmanad av min svägerska. Kul!

Mina 6 favoritprogram:

- Cityakuten
- Desperate Housewifes
- Bonde söker fru
- engelska deckare
- inredningsprogram
- matlagningsprogram

6 saker jag gjorde igår:

- slog in julklappar
- badade skumbad
- åt lunch på IKEA med mannen och dottern
- tittade på "stolthet och fördom" med min klass
- spelade "mormor gråter" ett julspel av J Gardell med en annan klass
- var på Jesus Christ Superstar

6 saker jag ser fram emot:

- jullov
- träffa svägerska med familj till helgen
- träffa alla nära och kära i juldagarna
- sommaren med bl a Gotland
- våren
- när jag når min första delmålvikt (-15kg)

6 favoritrestauranger:

- Thai restauranger
- grekiska restauranger
- italienska restauranger
- grill restauranger
- kebab restaurang
- sushi restaurang

6 saker på min önskelista:

- Per Gessles nya skiva
- ansiktsbehandling
- en weekend med min man
- bli bra i mina hälsporrar
- lydiga barn
- lugn och fridfull jul

6 personer jag utmanar:
(hm svårt, jag känner inte så många bloggare. Jag lånar några av svägerskans bloggkompisar)

-kottemor
- AnnaSv
- cloudberrie
- emma
- den som vill ta utmaningen
- tomten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, hoppas Tomten antar utmaningen! =)

Jag ska svara sedan.

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag kör svaren "bara för dej" Hoppas det är okej?

Mina 6 favoritprogram:
Greys Anatomy
Leilas olika mat/bak program
Room Service
Lokala nyheterna
Vintersportstudion
Bra filmer

6 saker jag gjorde igår:
Hade julavslutning och betygsutdelning
Lyssnade på Gregorian Christmas Chant
Var på stan och fikade med familjen
Var på Randonnee skidtur
Julmiddag med jobbet

6 saker jag ser fram emot:
julafton
slalom säsongen
nya vardagsrummet
nya sovrummet
nya toan med bastu
besök från Lindesberg

6 favoritrestauranger:
Har igen speciell...Gillar Max när det är hamburgare. Annars vill jag helst ha husmanskost som är bra tillagad och inte har stått på värmeplatta framme i timmar...
Helst från mammas kök :)
Jag föredrar HEMLAGAT i alla lägen!

6 saker på min önskelista:
skejt skidor
årskort på Dundret
platt tång
parfym
en bra bok
ett roligt sällskapsspel

6 personer jag utmanar:
Den som vill svara... :)

KRAM från Eva