måndag 20 oktober 2008

sur, grining och hemsk

Idag är det bara pest. Ibland är det så bara. Jag är skrikig, sur och gnällig och tycker att ungarna är vidriga. När jag känner så här kan jag inte låta bli att önska att deras barn (om det blir några) jämt ska vara överjävliga...

Yngsta sonen är otroligt ansvaslös och jag får tokspel på honom och den andra ynglingen är visserligen ansvarsfull men orkar inte hjälpa till ett dugg hemma. Suck!

På jobb var eleverna överjobbiga....

Till råga på allt så hade jag gått upp 1 hekto denna veckan. Va fan! Jag vet att jag med gott samvete kan säga att jag hållit mig inom mina points. Jag vet att det kan vara så men kroppen valde helt fel dag.

Men god fisksoppa blev det i alla fall och mannen är snäll...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas de känns bättre imon *kramar om *

Vi barn kan vara ganska jävliga men vi är snälla också ... ibland :P