lördag 11 oktober 2008

AC/DC

Idag satt jag 1 timme i biljettköticket och försökte få tag på AC/DC biljetter, den 20 februari nästa år i Globen. Men de tog tydligen slut på 11 minuter trots att man satte in en extra konsert den 22 februari. Visserligen finns det svindyra biljetter på Tradera och Blocket nu men någon måtta får det vara. Min bror fick inte heller tag på några. Surt!

I går var vi på middag hos vänner. Trevligt! God mat, sherrykassler med ris och sallad, glass till efterrätt. Vin. mycket prat, kollade på deras semesterbilder eftersom de var på samma plats som mannen var på jobb förra veckan. Spelade spel, black out. Jag vann! Taxi hem halv 1.

Jag hade sparat points och är stolt över att jag höll mig inom min ram. Det var inte så svårt för jag hade mycket att ta av så jag unnade mig ändå mycket.

Idag bör jag städa, handla och tvätta. Få se om det dyker upp något annat roligare.

Inga kommentarer: