torsdag 24 juli 2008

Tapeter och sänggavel




Nu har sonen fått nya färger på väggarna. Senapsgult har blivit vitt och så har han fått värsta fondväggen. Vi har köpt ännu en variant an Hanna Werning och hon har skapat flera fina tapeter till Boråstapeter. Se här http://www.butiksok.se/produkt/62/ .




Annars är det mycket kvar att göra och sonen som inte har en aning om vad vi gör kommer hem på söndag förmiddag. Suck! Förstår inte hur vi ska hinna. Vi stöter hela tiden på patrull. Skåp och bokhylla var slut på IKEA och fanns inget på blocket.




Men jag har klätt en spånskiva med skumgummi och svart linnetyg. Sängen hittade jag på blocket i morse och den fanns bara 1km från mitt hem. Jag lånade områdets dragvagn och gick dit och hämtade den. Så smidigt! Slapp låna bil med krok och hyra släp. Hoppas nu bara den kommer upp på andra våningen. Jag har bjudit hem pappa med fru och hennes dotter med familj på grilla i morgonkväll och hoppas på att de hjälper oss med sängen.




1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Fint ni gör!!! Ska bli kul att ses på tisdag :) Vi åker ner på måndag morgon. Sofie och Adam längtar efter att få leka med Erik och Sara! Många kramar Svägerskan